İstanbul da yağmur, çile midir? keder midir?yoksa çok mu romantik bir doğa olayı mıdır bilemedim.Aslında yağmurun toprağa karışmasından doğan kokuyu herkesin sevdiğini düşünüyorum.Buda İstanbul da yağmuru bu açıdan düşünürsek acısıyla,tatlısıyla,yağmuruyla İstanbul işte.Gerçi toprak mı kaldı ki güzelim şehirde üstüne yağmur düşsün de koksun.Yine de güzeldir İstanbul da yağmurlu Kız Kulesi manzaraları.Başkadır Adaları İstanbul'un toprak kokulu yağmurlarında.
Bütün hepsinin bir anlamı olması için beraber yağmur altında yürüyebileceğiniz birisinin olması da şart hani.En romantiğinden. :)Ne olursa olsun ne demiş üstat,
Şişede İstanbul,masa İstanbul
Yürüsek yürüyor,dursak duruyor,şaşırdık
Bir yerde o,bir yanda ben,orta da İstanbul
İnsan bir kere sevmeye görsün,anladım
Nereye gidersen,git orası İstanbul...
Ne güzel demişsin be usta...



Hiç yorum yok:
Yorum Gönder