25 Mayıs 2016 Çarşamba

HAYATIMIZDAKİ ÇİZGİ FİLMLER

                  Bazen korkmak,bazen ağlamak,gülmek ya da ne bileyim işte az da olsa hayallerimizdeki kahramanlarla vakit geçirmek iyi geliyor olsa gerek insana.Kısacası duygularımızı yoğun bir şekilde yaşama biçimidir film izlemek.
Çocukluğumuzun çizgisidir film izlemek.Tom'un Jerry'ye olan aşkı mı yoksa açlığa olan aşkı mı kazanacak bilemedik ama keyifle izledik en renkli çizgiler içerisinde.Gölgeler gücünü Temel Reis'in ıspanağından mı yoksa He-man'in kılıcından mı alıyor düşünmedik bile.Hiç düşünmeden yedik ıspanağı Temel Reis mi ya da He-man mi olacağız diye.
Yeri geldi uslu çocuk olmadık mı Şirinler'i görmek için.Ha ha ha haftaya kadar beklemedik mi Vikingler için.Hepsinin yeri de tadı da ayrı tabiki.Animasyonların gelişi de güzel oldu gerçi.
   Nemo'nun tenekeye dokunmasıyla başlayan macerası,enteresan bir takım olan buz devri tayfasının çocuğu babasına verirkenki yaşadığımız duygu patlaması,koskoca ejderhaların eğitilerek dize getirilmesi hepsi bir yana Kung Fu'nun bir panda tarafından bize anlatılması ilgimizi baya çekmişti doğrusu kabul edin.
                 Hayatınızın bahsettiğim çizgi filmler kadar renkli geçmesi dileğiyle.Umarım sevmişsinizdir...  to be continued...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder