Bu filmlerde uçarız,bu filmlerde ölümsüz oluruz.
Belki kimse tayt giymek istemez ama :) kurşun geçirmeyen bir kahraman olmak kulağa hiçte kötü gelmiyo. Aman ha bu yazıyı okuyup camdan falan uçmaya kalkmayın..:)
Fantastik Film hayallerimizi uç noktalara taşımayı vaat etse de ya da sadece para için yapıldığı düşünülüyor olsa da,iyisiyle kötüsüyle SÜPER KAHRAMANLARı hep severek izlicez...
TO BE CONTINUED...


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder