31 Mayıs 2016 Salı

BABA OLMANIN HEYECANI

 Doğar,büyür,yaşlanır ve en nihayetinde de ölürüz.Bu süre zarfında istediğimiz ya da istemediğimiz o kadar çok unvan vardır ki (amca,dayı,abi,arkadaş,enişte,)vs... gibi.Sonunda ne olduğunuzu sizde şaşırırsınız.Takdir edersiniz ki en önemlisi ve kıymetlisi tamamen isteğe de bağlı olan babalık hissini tatmak.
          Belki çok az bir süre kaldı bu hissi yaşamam için ama beklemek bile ayrı heyecanlandırıyor insanı.Sorumluluğun artması,fazla iş yükü falan filan hepsi fasa fiso BABA oluyorum lan var mı ötesi.Güzel duygu be...Çok başındayım ama hayırlısıyla güzel olacak.

Oğluşumla yaramazlık yapmak,onunla koşmacalar,saklambaçlar oynamak,fenerbahçemizin maçlarına gitmek,kısacası onun başarılı ve hayırlı bir insan olması için bütün enerjimizi harcayacağız.Gerçi hepsine değecek eminim.Baba olacak olmanın heyecanını sona yaklaştıkça daha derinden yaşamak ayrı bir deneyim ve mutluluk emin olun.İsteyen herkesin hayırlı bir Baba olması dileğiyle,görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder