Belki çok az bir süre kaldı bu hissi yaşamam için ama beklemek bile ayrı heyecanlandırıyor insanı.Sorumluluğun artması,fazla iş yükü falan filan hepsi fasa fiso BABA oluyorum lan var mı ötesi.Güzel duygu be...Çok başındayım ama hayırlısıyla güzel olacak.
Oğluşumla yaramazlık yapmak,onunla koşmacalar,saklambaçlar oynamak,fenerbahçemizin maçlarına gitmek,kısacası onun başarılı ve hayırlı bir insan olması için bütün enerjimizi harcayacağız.Gerçi hepsine değecek eminim.Baba olacak olmanın heyecanını sona yaklaştıkça daha derinden yaşamak ayrı bir deneyim ve mutluluk emin olun.İsteyen herkesin hayırlı bir Baba olması dileğiyle,görüşmek üzere.









